A Cornstixx-nek nagyobb sikere volt, mint válogatott labdarúgóinknak
Jó érzés volt látni május 22-én este, hogy a Magyarország-Dánia válogatott labdarúgó mérkőzésen a Nagyerdei Stadionba helyett foglaló húsz ezer szurkoló a Felföldi Kft egyik siker termékét, az enyhén sós ízű Cornstix-et ropogtatta.
A mérkőzés kezdete előtt két órával a létesítmény 20 beléptető kapujánál csinos lányok osztogatták a fenti csemegét. Akadt olyan néző, aki többször is sorban állt a Cornstix-ért. A mérkőzés szünetében az egyik büfé vezetője megfogalmazta, hogy a szokásostól eltérően duplájára emelkedett a sör fogyasztás, köszönhetően a sózott csemegének.
A Felföldi Édességgyártó Kft. ezzel az akcióval közel 4 millió forinttal járult hozzá a mérkőzéshez.