A Magyarországi piac mindig is periférián mozgott a cég életében hiszen elsősorban külföldre történt szállítás. A 98%-ban exportorientált cég az idei év végén egy új partnerrel kötött megállapodást melynek hála a hazai üzletek polcain is megtalálhatóak lesznek a termékek.
A Magyarországi piac mindig is periférián mozgott a cég életében hiszen elsősorban külföldre történt szállítás. A 98%-ban exportorientált cég az idei év végén egy új partnerrel kötött megállapodást melynek hála a hazai üzletek polcain is megtalálhatóak lesznek a termékek.
A Felföldi Édességgyártó Kft. is tisztában van azzal a mondással ’’Jobb adni mint kapni’’ Így idén több ezer gyermeknek csalt mosolyt az arcára és nyújtott segítséget vagy közvetlenül a cég vagy pedig Felföldi József mint magánszemély.
Hogyan működik a vállalkozás- és brandépítés az élelmiszeriparban? Milyen eszközökkel férhetünk hozzá a hazai és nemzetközi innovációs forráslehetőségekez?
A HACCP élelmiszerbiztonsági rendszere 2002 óta működik, mely az élelmiszerbiztonsági és nyomon követési kötelezettségeket szolgálja. Az IFS irányítási rendszert 2007-ben vezettük be. A vállalatunk saját laboratóriummal rendelkezik, amely a belső minőségellenőrzés alapját képezi.
A méltán híres Quick Milk, a Felföldi Édességgyártó híres zászlós hajója. Talán a cég termékei közül Magyarországon is ezt ismerik a legtöbben. Akik ismerik sem gondolták volna valószínűleg, hogy milyen sok ízben elérhető ez a tejbe mártott varázslat.
Széles termékkínálatból nehéz kiválasztani a kedvenceket. Ezek a termékek aratták a legnagyobb sikert az idei ISM találkozón.
A stand tervei már megvannak a termékek előkészítve, a kiállításra utazó csapat már indulásra készen. De a kérdés adott, mivel szolgál idén a Felföldi Édességgyártó az ISM-en?