Konferencián jártunk
Hogyan működik a vállalkozás- és brandépítés az élelmiszeriparban?
Milyen eszközökkel férhetünk hozzá a hazai és nemzetközi innovációs forráslehetőségekez?
Hogyan működik a vállalkozás- és brandépítés az élelmiszeriparban?
Milyen eszközökkel férhetünk hozzá a hazai és nemzetközi innovációs forráslehetőségekez?
Ezekre a kérdésekre kerestük a választ szeptember 26. és 27. között az "Innováció és nemzetköziesedés a hazai élelmiszeriparban" konferencián, mely a Pharmapolis Innovatív Élelmiszeripari Klaszter szervezett a Debreceni Egyetemen.
Cégünket Semsey Dávid, fejlesztésért felelős vezető, a marketingosztályról Király Ibolya és Kun Ágnes képviselte. Dávid előadását Dr. Prokisch József, a klaszter innovációért felelős ügyvezetőjének elismerő szavai zárták.
Szerencsésnek érezzük magunkat, amiért neves szakemberek tanácsait hallgathattuk meg. A legemlékezetesebb a Mészáros Róberttel való találkozás volt, kifejezetten a márkaépítéssel foglalkozik saját vállalkozása, a BrandBirds égisze alatt. Külön élményként ért bennünket, mikor slide-jai közt feltűnt a Felföldi Édességgyártó Kft., mint követendő példa. Ennek örömére készítettünk egy közös képet és névjegyet cseréltünk.