A Felföldi Kft. lépést tart a változó fogyasztói igényekkel
Múlthét pénteken gazdasági igazgatónk, dr. Tóth Réka szerepelt a Dehir Esti Közelkép műsorában. Kérdezték arról, hogy a cég hogyan tart lépést az egyre szigorodó környezetvédelmi előírásokkal, illetve a folyamatosan változó fogyasztói igényekkel.
A gazdasági igazgató elárulta, hogy cégünk egyik legnépszerűbb termékét, a Quick Milk műanyag szívószálait érinti elsősorban ez a kérdéskör, de már kidolgoztunk két megoldást is a versenyképességünk megőrzése érdekében. A boltokban már most kapható a környezettudatosabb, lebomló anyagból készült szívószál, az organikus, ehető verzió pedig a közeljövőben kerül a polcokra. Nem csupán a fogyasztói igények változnak folyamatosan, de maga a cég is, jelenleg – többek között – a Közel- és Távol-Keletre tervezünk nyitni termékeinkkel. Az egészségtudatosság egyre fontosabb szempont a vásárlók számára, ezt pedig mi is figyelembe vesszük az új termékeink fejlesztésekor. Az egészségesebb, „mentes” termékek egyre keresettebbek, ennek megfelelően igyekszünk ezeknek a vásárlói igényeknek mi is megfelelni. A műsorban egy számunkra különösen fontos téma, a társadalmi felelősségvállalás is szóba került, melynek fókuszában jelenleg a fiatal tehetségek, a civil szervezetek és a jótékony kezdeményezések támogatása áll.
A videót itt tekinthetik meg:
http://dehir.hu/dtv/esti-kozelkep-2020-01-17/