Amikor az előrehaladó ellátási rendszerhez szükséges gyökerekhez visszatérő lépéseket teszünk
A Felföldi Édességgyártó Kft forrásait a magyar határokon belül törekszik szélesíteni.
Felföldi József, vezérigazgató a semmiből kezdte építeni vállalkozását, még abban az időben amikor a legtöbben nyugatra migráltak, hogy szebb jövőt szövögessenek.
25 évvel később, napjainkban meglátása, miszerint maradjunk hűek a hazához egész egyszerűen gyümölcsözik.
„Hosszú évekig szállingóztak kifelé a tehetséges emberek, míg a nyugati termékek pedig özönlöttek befelé.” emlékszik vissza Felföldi úr-„ez viszont kezd megváltozni, az emberek újra értéket és minőséget látnak a hazai termékekben és fejlesztésekben.”
Mint magyar-tulajdonú vállalat, amely 400 embert foglalkoztat és már több mint 40 országba exportál, a Felföldi Édességgyártó Kft. kiváló és példaértékű teljesítményt produkál, olyat amelyet a magyar agrárminiszter szívesen sokszorosítana országszerte.
„Dr. Nagy István agrárminiszter kiemelt jelentőségű stratégiai ágazatnak nevezete a hazai élelmiszeripart és abban a magyar tulajdonú Felföldi Édességgyártó Kft. szerepét. A látogatása során beszélgettem a magyar alapanyagok fontosságáról és hogy miként szeretnénk növelni a gyártásban betöltött mértéküket.
Úgy gondolom, hogy nagy korszakváltásokon vagyunk túl, hiszen egyre több élelmiszergyártónak fontos a hazai alapanyag, ezzel is támogatva a magyar beszállítók erősödését. A Felföldi Kft. törekszik arra, hogy minél több magyar beszállítója legyen a jövőben, ami azt jelenti, hogy Európa többi országa helyett magyar tulajú cégekkel tennénk lehetővé a gyártás ellátását.
Egyre kedveltebb koncepció a vásárlóknál, hogy helyi terméket választanak, amivel támogatják a helyi gazdákat. Mindez erős érték-vezérelt marketinggel társul. A nemzetközi ellátás visszaszorításával csökkenthető a környezeti károk mennyisége, amely szintén egy fontos vezérelv.
„Magyar vállalkozóként, aki hazája mellett döntött a legnehezebb időkben is, felelősségnek érzem, hogy segítsem a hozzám hasonló helyzetben lévő hazai üzletembereket.” -mondja Felföldi József. „A szüleim is gazdálkodók voltak, tanyán nőttem fel, így teljesen megértem és támogatom a hazai gazdákat. Másrészt üzleti szempontból is lényeges az érték-központú marketing, amivel mindenki határozottan csak nyerhet. Mindenki ezt akarja.
Az elkövetkezendő évek során a Felföldi Édességgyártó Kft. jelentős mértékű előrehaladást tervez, erősen hangsúlyozva a környezet-és egészségtudatosságot, reformtermékekkel és példaértékű elvekkel. Felföldi úr beismeri a nehézségeket, de optimista a jövővel kapcsolatosan.
„Nem lehet mindent egyből kivitelezni, de a megfelelő hozzáállással, derűlátással és kreativitással megalapozható a siker. Mindig abból indulunk ki, amink van, így célunk, hogy nyitottak legyünk a környezetünk adta lehetőségekre, amellyel a hazai piacot gyümölcsöztethetjük.”